sâmbătă, decembrie 05, 2009

Miros de sarbatori


Deja alergam in stanga si`n dreapta pt k sarbatorile usor usor pasesc.... alergam dupa cadouri ptr cei dragi, ptr iubit, ptr iubita, ptr copii, ptr noi :) alergam sa`i facem pe altii fericiti, sa le multumim k au fost alaturi de noi in anu ce urmeaza sa se incheie:)

Mos Nicolae... el vine primul...da` in fond asteptam cadoul sau adoram ideea in sine de a fii copii, de a ne lustrui ghetutele? de a crede efectiv in ideea k el chiar exista?

Alergam , seara ajungem , pregatim, asteptam o reactie pe masura a tot efortul pe kre l`am depus...si? primim intr`un final ceea ce vrem? reactia acea de woooow? hm...nu tot timpul, poate deloc....oamenii se prefac, cum o fac mereu, de la un faptul k nu mai telefoneaza la fel, de la faptul k uita usor usor knd e ziua ta pana la acel cadou de sarbatori: aaah am uitat k tre sa ne vdm, am uitat sa`ti iau cv...scuza`ma iti iau de Paste:)) s tot asa

Am inceput sa observ k oricat de multe lucruri ai face cadou, tot sanatatea e mai presus de tot, ptr k dak nu ai sanatate cum muncesti sa faci rost de bani si sa cumperi efectiv darurile? Nu conteaza marimea, cadoul in fapt ci intentia, asa ziceam noi majoritatea, mintindu`ne de fapt ptr k nu`mi spune k te bucuri ptr un deodorant cum te bucuri ptr un ceas de firma, ai fii ipocrit sa afirmi asa ceva:) , si totusi...asteptam caldura, asteptam cadouri, asteptam un mesaj de dragoste si`o urare de la cineva drag, bine pus in inima noastra, asteptam acel ceva .... care sa ne dea de inteles k isi merita cadoul ptr kre am tot alergat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu