sâmbătă, decembrie 05, 2009

Planuri...


Adesea ne facem planuri, sa mergem nusu unde, sa vedem nusu ce film, sa mancam nusu ce, sa facem sa dregem..... ha ..planu` ca tiganu:)

Am facut multe planuri pana acum, sincer? Nu prea au ieshit toate...defapt dak stau sa ma gandesc n`a ieshit nici unu....am zis ca vreau sa`mi cumpar o rochie plisata asa crem frumoasa, da` n`am cumparat`o..... am zis k vreau la vara in Grecia, dar tot la MN am fost.... si lista poate continua...

Ar fii bine cred sa facem exact pe moment tot ce dorim, tot ce simtim...ptr k e urat sa pierdem chiar si o secunda planuind ceva care nu va deveni realitate.... e frumos sa visezi, dar doar atunci knd stai cu ochii deschisi si ai picioarele bnnnnnnnn infipte in pamant, sa zic asa...

Am totusi cateva planuri ptr noul an:



  • Sa cheltui mai putini bani( sa nu mai dau pe haine nusu kti bani, iar apoi sa ma jupui de bani ptr o seara in oras)

  • Sa citesc mai mult( nu de alta da` e bn sa ne mai slefuim cunostiinta din knd in knd sa nu cumva sa rugineasca)

  • Sa am o viata mai activa ( si da ma gandesc la sex, calmeaza, ajuta la buna starea din ziua respectiva, dc sa fiu suparata la servici, knd pot f bine sa fiu calma si linistita, datorita eliberarii hormonole)

  • Sa fiu mai atenta cu vorbele pe kre le spun( chiar si prietenilor, multi uita de unde au plekt sau pur si simplu s`au saturat sa fie buni si incearca sa schimbe placa, dc sa nu ai grija.... de tine insuti?)

  • Sa iubesc mai putin( cu cat te implici mai mult cu atat suferi mai mult...si ... la urma urmei o viata avem , dc sa suferim? dc sa plangem? dc sa nu radem si sa ne distram ...ptr k la naiba destul vom sta cuminti dincolo:) )

  • Sa fiu mai calma ( oamenii agitati dau tendinte de nesiguranta, cica...da` dak m`ai vedea, ai putea chiar sa ma admiri... si sa`mi spui: tu ? agitata? :) ha toti avem o diploma in teatru, doar k nu am avut niste profesori sa ne acorde una:) )

  • Sa ies cu fetele MAI MULT ( pai normal, maritata voi fii toata viata, da` nu`i ca atunci knd iesi si te doare fix undeva :))

  • Sa invat sa apreciez oamenii cu adevarat bine intentionati( sunt rari, nu prea dau de ei, doar k atunci knd dau tind sa`i bag in aceeasi oala cu restu.... iar asta nu prea e bn)

Hahahahaha, ma bufneste rasu`.... pai da, ptr k e greu sa fac diverse lucruri pe kre le`am scris, am in plan, dar cum spuneam mai sus.....planu` ca tiganu...NO WAY... dar totusi e bine de "notat" in memoria mea..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu